utorok 4. októbra 2011

Yves Rocher - Bio Lip Balm

Yves Rocher - Bio Lip Balm
Tento balzám na pery som si kúpila na popud jedného článku na blogu o kozmetike. Bol veľmi vychválený, tak som ho išla omrknúť. Bol zlacnený, tak nebolo o čom a kúpila som ho. Stál o čosi viac ako 3€. Pri pokladni boli vzorky čistiaceho gélu proti akné, o ňom napíšem, keď ho spotrebujem, takže čoskoro.

Ako názov napovedá, napíšem sem len prvé dojmy, keďže som ho použila asi len 2x. Na perách je príjemný, ani moc suchý, ani moc lepkavý, taký akurát. V článku sa písalo o jemnej vôni, ale tú som zacítila len na chvílku, inač je podľa mňa "bez chute a zápachu". Ale ani to nie je na škodu veci. Čo sa týka výdrže po jedle a pití, tak je to taký priemer, nevydrží v pôvodnej "forme", ale zas niečo na perách ostane. Úprimne, asi by bolo trúfalé očakávať niečo viac.
Uvidíme ďalej, čo si budem o ňom myslieť po dlhšom používaní.

PS: po dlhšom používaní vidím ako nevýhodu, že pri chladnejšom počasi sa veľmi veľmi ťažko nanáša, akoby stuhne a nechce sa dať vytlačiť :-D ale pri izbovej teplote je super, pekne hydratačný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára