piatok 28. októbra 2011

Clinique Anti-Blemish Solutions Spot Treatment Gel



Tak tento gel som si kúpila na základe tejto recenzie http://ordinarylife-my.blogspot.com/2011/09/clinique-anti-blemish.html , len ma zaujalo, že jej balenie má 5ml a moje 15ml. Za cca rovnakú cenu, lebo ja som ho kúpila vo Fann-ku, kde bol výnimočne najlacnejší 16,60€ + 10% zľava.

Nooo....dosť mi pripomína Zineryt.
Je to dosť alkoholové. Ale... úplne úžasne. Funguje to. Samozrejme  mega vyrážka sa za noc nestratí, ale používam ho každú noc a veľmi sa mi osvedčil. Všetky veľké vyrážky sú už preč. Oproti Zinerytu má veľkú výhodu a to je dávkovanie, kuk hore fotka. Stačí toho naozaj málo. A vlastne to ani nechcem porovnávať so Zinerytom. Clinique je o pár tried vyššie a takáto investícia sa oplatí.
Naozaj odporúčam

1 komentár:

  1. to jsem ráda, že jsi také spokojená :) nevím, jestli jsem tam nenapsala chybu, ale moje balení má také 15 ml :)

    OdpovedaťOdstrániť