utorok 4. októbra 2011

Kondicionér a maska na vlasy Nr. 1

Musím sa priznať, že nie som moc zameraná na módu, nebaví ma chodiť po obchodoch s oblečením a prezerať si každý vešiak, čo sa tam nachádza. Musí mi to padnúť do oka a nemôže to stáť moc peňazí. Ale kozmetika, to už je niečo iné. Pri nej priam túžim po drahých kúskoch...len keby mi ich mal kto zaplatiť, že? :-D Na moje vlasy som dosť zaťažená, preto pri nich neváham kupovať veci z kaderníctva, veci z drogérie sú podľa mňa o ničom.


Na fotke sú dve veci, ktoré používam po šampóne. Raz kondicionér, raz maska.

Matrix Sleek.look kondicionér
Tento kondicionér som používala už v minulosti, preto som neváhala a objednala si 1,5 litrovú flašu. A mám na dlho postarané:-)) Pumpička sa k flaši nepredávala, ale predajkyni som napísala, či náhodou niečo také nemá a odpísala, že má a že mi ju dá ako darček k nákupu. Teraz som ju našla  za 145Kč. Tak ešte raz touto cestou pani ďakujem. Potešilo.
Toto veľké balenie som objednala z českého mimibazaru za cca 800Kč.


Trend up Maska MILK Regeneračná s proteinami
Túto masku som si kúpila na základe veľmi pozitívnych reakcií na jednom fóre. Zaujala ma cena. Za liter chcú 167Kč. Tak si vravím, skúsim to. A neľutujem.

Výhody a nevýhody napíšem spoločné


Výhody:
* veľké balenie, nemusím stále zháňať nové
* sú kvalitné, krásne voňajú, vlasy sa po nich super rozčesávajú, nezaťažujú vlasy


Nevýhody
* najprv som chcela napísať, že žiadne, ale predsalen ... keďže som človek, čo rád skúša nové veci, tak je to už trošku nuda, stále dookola to isté... ale obetujem to, radšej nudné, ale dobré, než nové a zlé

1 komentár:

  1. suhlasim, ze ked je nieco overene preco menit:) a s matrixom mam tiez dobre skusenosti:)

    OdpovedaťOdstrániť