pondelok 17. októbra 2011

Čo zvažujem kúpiť (17.10.)

 Čo som kúpila ( a o čom samozreme napíšem recenziu)
--> Dermacol Make-up cover
--> Clinique anti-blemish gel
--> štetec na make-up -Gosh
---> kabuki štetec - z Elfu
---> odlakovač Ebelin zelený
--> špirála Maybelline One by one


Čo som si rozmyslela
  --> Beauty box - ani nie rozmyslela, ale skôr ľudia v Luxury Guide si to rozmysleli :-(  

Čo som ešte nekúpila
--> Tangle Teezer kefu na vlasy - musím ju objednať čo najskôr, keďže vlasy sa lámu a lámu
--> štetce na očné tiene  - s tým sa tak neponáhľam, najnovšie si oči malujem prstami, je to vcelku fajn spôsob
 --> micerálna voda na citlivú pleť Bioderma - tú plánujem kúpiť, keď miniem pleťovú vodu, čo mám teraz


Čo dopĺňam do zoznamu
--> niečo z Yves Rocher, mám tam zľavu, ale neviem, aké produkty sú tam dobré
--> rozmýšlam nad sadou od Clinique, tú celkovú starostlivosť, ale je toľko rozličných druhov...

1 komentár:

  1. na recenzi Clinique anti-blemish gel jsem moc zvědavá a Tangle Teezer chci taky!! :)

    OdpovedaťOdstrániť