štvrtok 27. októbra 2011

Body Basics Lip Balm

Tak najprv hodím fotky tohto balzámu.





Ako vidíte z fotky, je značne použitý :-D Kúpila som si ho už dosť dávno, teraz som ho niekde objavila a opätovne som zistila, prečo som si ho kúpila aj v iných vôňach.
Konkrétne

Len v krátkosti. Balzám nááááádherne vonia a úúúúplne že funguje:-)) Pery sú naozaj dlhodobo hydratované a chutia:-) Len nevýhoda a to je zrejmé....nanášanie prstom, nehygienické :-(
Podľa českej stránky stoja 8€, ja som ich samizda kúpila v nejakej zľave. A v Prahe, takže netuším, či sa dá zohnať táto značka aj na SR. Myslím si, že nie, ale ak viete niečo čo ja neviem, tak píšte!

2 komentáre:

  1. Jeden čas jsem tyhle balzámy milovala. A pořád ho mám ještě v práci v šuplíku. Jen mi vadí, že ho dělají jen v kelímku, kam nesáhnu špinavou rukou. Víš co myslím? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. shaki presne tak, tiez som to uviedla ako nevyhodu....mohli by sa spamatat a spravit aj ine balenie :-)

    OdpovedaťOdstrániť