pondelok 24. októbra 2011

Dermacol Body Lotion Belgian Chocolate


Toto telové mlieko ma zaujalo hneď podľa obalu, lebo by som ho hneď zjedla. A ešte keď som si k tomu pričuchla...no mňam mňam.
A čo k nemu píšu na oficiálnej stránke Dermacol?

Telové mlieko s vôňou čokolády s pomarančom zvláčňuje a zjemňuje pokožku tela, hydratuje ju a zanecháva jemne navoňanú. Pomarančový olej osviežuje myseľ, rozveseľuje, odstraňuje napätie a harmonizuje dušu.
Výsledok: Hydratovaná, jemná pokožka prevoňaná čokoládou s pomarančom.



Okrem tejto vône si môžte kúpiť aj telové mlieko (aj sprchovací gél, ale ten som v obchodoch nevidela) s vôňou Sicílskej pistácie, Ružového zázvoru a Tibetského jazmínu. Mne osobne sa okrem čokolády páčil aj pistáciový.


A aké teda je? Krásne vonia, ale tak to môžte zistiť aj v obchode. Lenže, dermacol slubuje hydratáciu...nooo... tá by mohla nastať, ale keby ste na seba vypatlali polovicu tuby. Naozaj je treba použiť dosť velké množstvo mlieka, aby som mala pocit, že je pokožka naozaj hydratovaná. Nie je to proste ten prípad, keď si zoberiete trošku telového mlieka a nakrémujete si ním pol tela. A to ma mrzí. Mlieko som si na seba dala len párkrat a už je vidieť, že mlieka z tuby značne ubudlo.

Tak ideme ďalej. Som si myslela, že ak mi bude vyhovovať, tak pri ňom ostanem, lebo vôňa ma úplne uchvátila, ale nie som s ním spokojná, aj keby som veľmi chcela.

Ale ak by ste ho chceli aj tak vyskúšať, tak stojí necelé 4€, ja som kúpila v 101-ke za 3,09€

Odfotila som aj konzistenciu, ale moc toho nie je poznať, iba že mlieko je marhuľovej farby :-)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára