streda 28. decembra 2011

Aktualizácia

Viem, že som sa blogu dlho nevenovala, ale mám veľa vecí, s ktorými by som sa chcela s Vami podeliť, takže nehádžte môj blog do vreca, ešte sa tu bude niečo diať.
Cieľom tohto článku je pozreť sa niektoré veci, resp. recenzie na ne, či s recenziami naďalej súhlasím alebo nie.

Takže, nadšenie z Clinique Anti-Blemish Solutions Spot Treatment Gel stále trvá. Videla som už na nejakom blogu lacnejšie alternatívy, ale myslím, že tých 15€ raz za čas na tento gel dám, lebo funguje :-) http://heidi-o-kozmetike.blogspot.com/2011/10/clinique-anti-blemish-solutions-spot.html

Tieto balzamy z Body Basics sú perfektné, pri upratovaní som našla aj zvyšné dva a fakt sa z toho teším. Ešte raz, krásne voňajú, majú prijemnú konzistenciu, ľahko sa nanášajú a na perách vytvoria taký prirodzený leskový efekt. http://heidi-o-kozmetike.blogspot.com/2011/10/body-basics-lip-balm.html

Krém na nohy Balea môžem tiež odporučiť, funguje a je lacný. Vravím si, načo dávať viac peňazí? Lebo iné krémy krajšie voňajú, napr. pepermintom alebo slivkou? Kašlať to, telo mi vonia sprchovacím gélom, telovým mliekom, následne parfém..... naozaj potrebujem, aby mi aj nohy voňali? :-) http://heidi-o-kozmetike.blogspot.com/2011/11/balea-fucreme.html
Čistiaci gél z YR z rady Pure System ale odporučiť nemôžem. Zo začiatku som bola veľmi spokojná, ale bol to len chvíľkový efekt. Čím viac som ho používala, tým menej fungoval. A keď som ho mala pol balenia, tak začal dosť smrdieť, tak letel do koša a teraz používam voňavý Freeman. http://heidi-o-kozmetike.blogspot.com/2011/10/yves-rocher-pure-system.html
Šampón a kondicioner Klorane proti vypadávaniu vlasov..... tu je to protichodné, vlasy mi prestali AŽ tak moc vypadávať, tak som sa na používanie vykašlala, lebo hlavne ten kondicioner bol príšerný. Vždy som musela doňho zamiešať aj kondicionér, ktorý bežne používam, aby som si vlasy mohla následne rozčesať. Takže tieto výrobky nemôžem hodnotiť. Ak Vám vypadávajú vlasy, tak by som skôr skúsila túto vec http://www.just.sk/produkty/pestici_rada/k5304

3 komentáre:

  1. Ten balzám z Body Basicu mám taky a jsem s ním docela spokojená, ale už jsem měla i lepší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten yves zabera? ja pouzivam yves rocher vela, ale na akne a cistiace veci od nich som nejaka skepticka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mila a ake? prezrad :-)
    sezka ako som pisala, zaberal na zaciatku, potom som mala pocit, ze uz tolko neucinkoval a v polke balenia zacal smrdiet..... nemam srdce ti ho odporucat :-)) to by musel byt inej kvality...

    OdpovedaťOdstrániť