streda 28. decembra 2011

Garnier Essentials Osviežujúca vitamínová pleťová voda


K tejto pleťovej vode stručne. Je jej 200ml, je pre normálnu a zmiešanú pleť, stojí 3-4€ a úúúúžasne vonia. Asi by som si ju nekúpila, Garnier výrobky neobľubujem, ale používa ju moja kamarátka kozmetička, tak som si povedala, že keď je spokojná ona, musím byť aj ja. A veru som. Neviem ako vy, ale ja očakávam od pleťovej vody, aby pekne voňala. Samozrejme tonizovala, ale ja to ako fakt vôbec nespoznám, či tonizuje, alebo nie....Vy to ako spoznáte?
No ale teda ešte raz k tej vôni, na obale je napísané, že obsahuje detoxikačný výťažok z hrozna, ale mne to ako hrozno vôbec nevonia, skor ako zelené jabĺčka. A naozaj osviežuje. Takže ja určite odporúčam.

3 komentáre:

  1. Tak tu jsem měla kdysi taky. Hezky mi voněla, opravdu osvěžovala, ale nepřišlo mi, že by dobře čistila.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fiha ja mam teda Garnier strasne rada ale o tejto som este nepocula:)dakujem za tip:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj

    já Garnier používám poměrně často a dávám Ti za pravdu, tahle voda je bezvadná. Momentálně používám Ryor, ale i s ní jsem byla hodně spokojená. Mám taky smíšenou pleť a najít něco, co mi opravdu vyhovuje a dělá to co má, je těžké...

    OdpovedaťOdstrániť