streda 28. decembra 2011

Isana Body Lotion Vitamin Joghurt



Toto telové mlieko som dostala od mamy, ktorá bola na Morave. Podľa obalu súdim, že je to produkt, ktorý sa dá nájsť len v sieti drogerii Rossmann. Cenu bohužiaľ neviem, ale tipujem 30-40Kč? Určite by mi mama nekúpila niečo drahšie, ak nevie, či by som to používala.
Telové mlieko má veľmi príjemnú vôňu, neviem ako to opísať, vonia pekne, jemno, žiadna silná parfemácia. Obsahuje aj vitamín E. Je určené pre normálnu pleť, čo je teda trošku problém,keďže ja som po sprche dosť vysušená, takže potrebujem riadnu hydratáciu. Takže si ho väčšinou nanesiem silnejšiu vrstvu, čo má za následok takéto niečo.
Ospravedlňte chlpaté ruky :-D
Vytvorí sa taký povlak,ktorý treba poriadne roztreť, aby sa mi tým nenasiaklo oblečenie. Takže tým chcem ešte povedať, že telové mlieko je tekutejšie, teda čim menej ho dávate, tým menej ho treba rozotreť a naopak. Lenže keď sa ho dá málo, tak mám pocit, že málo hydratuje. Ale aj tak si myslím, že na pomer cena : výkon je to dobrý výrobok, mala som "šťastie" mať drahšie veci menšej kvality....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára