sobota 12. novembra 2011

Elf Mineral Infused Face Primer

Elf o tomto produkte píše:
Premeňte svoju pleť na dokonale hladké plátno pre nanášanie farieb a make up-u!
Táto podkladová emulzia na tvár s minerálnym zložením zjemňuje pleť, hydratuje a vyživuje ju, zabraňuje vysušovaniu a chráni pred ultrafialovými lúčmi, absorbuje prebytočný maz, sťahuje póry a opticky vypĺňa drobné vrásky.
Vaša pleť bude dokonale pripravená na líčenie, ktoré takto vydrží neuveriteľne dlho.



Takže....
Pleť je naozaj po použití krásne hladká a makeup sa pekne roztiera a v konečnom dôsledku vyzerá nalíčená tvár oveľa lepšie ako bez použitia tejto bázy. Ale žeby sťahoval póry som si nevšimla.
Kúpula som si ju v akcii za 5,50€, bežne v e-shope stojí 6,80€
K nevýhodám:
* Báza v podobe gélu sa aplikuje pumpičkou. Pri stlačení sa gél nedostane len na prst, ale sa rozfrckne aj naokolo, takže škoda bázy, že?....
* Báza mi vydržala pri každodennom použití 3 týždne. Nie je to málo? Čakala som viac teda....A teraz neviem, lebo báza od dermacolu je o necelé 4 eura drahšie a je ho len o 1ml  viac. Tak či si vybrať Elf alebo Dermacol....

Jednoznačne sa bez bázy už nechcem líčiť, je to skvelý pomocník.

2 komentáre:

  1. Já mám radši Dermacol. Dá se někdy chytit to dvojité balení za stejnou cenu, a to se potom opravdu vyplatí. Jinak ale skutečně rychle ubývají... :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Týmto článkom si ma nesmierne potešila. Nad touto bázou už nejaký ten piatok rozmýšľam, ale ako vidím, tak si ju asi neobjednám, keďže vydrží tak krátko. Skúsim zainvestovať do inej, takej, ktorá mi vydrží viac ako 3 týžne.. Ešte raz vďaka za článok :-)

    OdpovedaťOdstrániť