piatok 11. novembra 2011

Balea Frozen Rhabarber - Dusche

Tak tento sprchovací gél som ovoňala pred cca 2 týždňami a veľmi mi voňal. Je písané, že je to limitovaná edícia. Bolo ich tam dosť, tak som si vravela, že kúpim nabudúce. Pred pár dňami som bola v DMke znova a čakal tam posledný kus. Hneď som ho hádzala do košíka!!!

Dobre som urobila, prečo?
*Ako som už pisala má veľmi krásnu vônu 
sladkastú. Úprimne, rebarboru som nikdy nejedla a ani nikde nevidela, takže neviem, či vôňa zodpovedá naozajstnej rebarbore, ale ak vonia ako tento sprcháč, tak mám chuť na známy rebarborový koláč:-))
* Cena. Za 300ml som platila 0,99€. Neuveriteľné!
* Funguje. No.... najprv musím napísať, čo očakávam od sprchovacieho gélu. Peknou vônou spríjemniť sprchovanie a pekne peniť vďaka malému množstvu naliatého na žinku. A to spĺňa. Neočakávam, že mi bude pokožka voňať pol dňa po osprchovaní, lebo aj tak sa hneď namažem telovým mliekom.

Takže, keďže u nás som brala posledný kus, tak ak Vás to zaujalo,tak utekajte do DM a kúpte si aj pre seba.

Príjemné sprchovanie!

                                                                                                                                                                 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára