pondelok 18. marca 2013

5x SK (smer kôš)

V tomto článku by som vám chcela ukázať výrobky, ktoré som buď minula, alebo mi nevyhovujú a chcem sa ich zbaviť. 
Mám takýchto vecí viac, ale aby to nebol moc dlhý článok, vybrala som ich len 5.
Ktoré sú to?

Freeman Pleťový čistiací gel s vôňou granátového jablka
Tak toto výrobca nazýva gél, ale teda neviem či je slepý, alebo je to len chyba prekladateľa. Gél to nie je zďaleka, skôr by som to nazvala penou. Vôňu má jemnú, neviem či to je presne granátové jablko, ale nenadchne a ani neurazí. (Teda mňa). Výrobok je v súlade s prírodou, neobsahuje parabeny, sulfáty a ani syntetické farbivá, dokonca obal je vyrobený z recyklovateľného materiálu. No ale čo z toho, keď pleť poriadne neodlíči. Mne ten výrobok fakt liezol na nervy. Ako ok, to najhoršie odlíčil, ale vždy som sa aj tak musela doodlíčiť (to je teda slovo :-D) micelárkou. A ešte aby tento výrobok mal v sebe nejakú pridanú hodnotu, že by sa o pleť staral, to teda nie. Mal by pôsobiť proti voľným radikálom a zlepšiť elasticitu pleti. No ja neviem, ja som mala pocit, že nespravil vôbec nič a som fakt rada, že letí do koša..aj keď je ho tam ešte 1/3. Ale ak by to náhodou niekoho zaujímalo, tak stojí 7€. 

 Bioderma Sébium H20 Micelárna voda pre zmiešanú a mastnú pleť. 500ml. 
Tento výrobok je minutý celý. Je to skvelá vec. Momentálne používam ružovú verziu, ale tá mi tak nevonia ako táto. Takže sa naspäť vrátim k tejto zelenej. Super odlíči, lieči a je proste fajn. Aj keď začínam rozmýšlať, že na odlíčenie očí opäť začnem používať dvojfázový odličovač od Ryoru. Mám pocit, že to s ním ide proste ľahšie.
 Nobilis Tillia Balzamický krém Elizabeth 
 Vecička ešte z Ladyboxu. Dosť divno vonia, ale som si vravela, ak je dobrý, tak to nie je až také strašné. Lenže nebol. Spôsobil mi dosť škaredú alergiu na tvári, červené suché miesta, ktoré svrbeli...No celé zle :-( Škoda...Bye bye
 Oriflame  Pure nature Soothing face cream  Aloe vera 
No tak toto som vyskúšala, keď som moc nemohla rozhadzovať a siahla som do maminých oriflamovských zásob. No hrúza, len nejaký umelo navoňaný krém, ktorý na tvári nič nespraví. Tiež neminutá záležitosť...
Geomar denný krém
Tento krém som si kúpila, keď som bola v Taliansku na dovolenke a mala som pocit, že musím kúpiť nejakú kozmetiku, ktorú u nás nenájdeme. No mohla som si to odpustiť :-D Krém mi pripomína parfumáciou oriflamovské krémy (nie ako ten Pure nature, ale ako napr. tento http://sk.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=14659 ). To by až nebol taký problém, ale tento krém vôbec nehydratoval tak, ako by som potrebovala... 

Aspoňže som vďaka Senza a Ladyboxu našla lepšie krémy...

7 komentárov:

  1. po bioderme dlho pokukavam ale ešte mam zatial niveu :))
    pozyvam na naš blog http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No micelarka od Biodermy je jednoducho evergreen :) ak by si mala zaujem vyhrat pripravky na opalovanie do Biodermy, pozyvam ta na moju GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. micelarka od biodermy je najlepšia. :) podporila som ťa odberom. :) pozývam ťa na môj blog, a budem rada ak aj ty mna budeš odoberať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám tú červenú Biodermu a som s ňou spokojná :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten "face cream" od oriflame je fakt strašný .. nakoniec som ho používala maximálne na ruky aj to ma odradil svojou "vôňou" :/
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekný článok, možno by bolo dobré napísať aj o iných značkách alebo niečo o tom ako sa zbaviť rozšírených pórov, niečo podobné ako tento článok čo som dne s čítala http://smag.sk/ako-mat-peknu-plet-odstrante-rozsirene-pory/

    OdpovedaťOdstrániť