piatok 23. novembra 2012

Ladybox november 2012

Jáááj, posledné dni neviem kam skôr skočiť, preto aj tento článok píšem úplne ale úplne neskoro. Čo už :-)
Tento box mi bol poskytnutý zdarma k zrecenzovaniu, za čo veľmi pekne ďakujem.
Ja som naozaj veľký fanúšik podobných boxov, takže budem úprimná, aj tak by som si ho kúpila a určite by som neľutovala.
Viete čo ma ale mrzí? Že my Slovenky dostaneme box vždy tak neskoro. Stojí to veľa premáhania, aby som  rýchlo rýchlo preskakovala fotky, ktoré na mňa číhnu na blogger alebo na FB. Ale vydržala som a konečne bol nejaký box pre mňa fakt prekvapko.
Prvá myšlienka, ktorá ma napadlo, keď som videla obsah boxu? "Waaaaaau, super, týmto si u mňa Ladybox šplhol!"
Balenie je fajn, hlavne sa mi páči spôsob otvárania. Len krabička je dosť "obitá". Asi prepravou...

Nepochopila som tie biele blbostičky, k čomu to bolo dobré? Podľa mňa to žiadno produkty neochránilo.


A letáky... asi nič nevyužijem, asi aj preto, že to hlavne platí pre kolegyne Češky.


A ideme na konkrétne výrobky. 
Dole vľavo sa nachádza Reniu maslo na telo a tvár 15ml, ja osobne mám vôňu ananásu. Vonia to krásne, určite budem uvažovať nad ďalšou kúpou. Mnohé bloggerky ale vôňu zatracovali, hlavne tú ružovú variantu, tak neviem. Mne sa ale tá vôňa naozaj páči :-)
Dole vpravo môžte vidiet NIP+FAB Telové maslo Mango Smoothie 50ml. Ta vôňa...ja neviem... nijak ma neuchvacuje. Ale zas konzistencia je super, taká nevšedná. A megarýchlo sa vsakuje do pokožky. Neviem, neviem...možno vyskúšam inú príchuť.
No a to veľké balenie je Telové mlieko od Yves Rocher 300ml. No, je mi naozaj jedno, ktorá vianočná kolekcia to je, mne ide naozaj o kvalitu a využitie:-) Asi som zhýčkaná predošlými telovými mliekami, lebo toto je také tekuté, klasické lacnejšie telové mlieko. Vsakuje sa do pokožky veľmi dlho, vždy musím čakať, dokým sa môžem obliecť. Ale vôňa sa mi páčí, je taká jemnejšia a veru cítim z nej Vianoce. Prečítala som si rôzne názory, že vonia ovocne, nevonia vôbec a pod. S tým ja teda nesúhlasím. No ale kvôli tej konzistencii by som si ho určite nekúpila.

Yves Rocher špirála - hnedá. Mnohým táto farba vadila, mne ani nie. Podľa mňa to až tak nie je vidno. Čo mi ale vadí, je výsledok, ktorý spraví táto špirála na riasach. Trošku predĺži a to je všetko. Som zvyknutá na niečo výraznejšie, takže za mňa nie. A nie je to kvôli farbe....


Iswari kakaový energetický nápoj - nevadí mi, že je súčasťou balenia, ale ešte som sa ho neodvážila vyskúšať, ako aj jeho predchodcu v prvom Ladyboxe. Neviem veru na čo čakám..povedzte mi, že je super :-D A dám si ho hneď ráno..:-)


Pure Fiji, šampón z kokosového mlieka, vôňa karamboly. Bože, ta vôňa je BOŽSKÁ. Vonia takto aj to telové mlieko z prvého ladyboxu? Ja som mala biely zázvor, ten bol tiež perfektný. Celkovo táto značka, ach jaaaaj.... Asi si našli zákazníčku. No, ale šampón pre mňa nie je ten vhodný produkt. Zatiaľ som našla len dva šampóny, ktoré mi vyhovujú a nespravia sa mi z neho lupiny. Tento šampón som začala používať po jednom šampóne, ktorý mi spravil brutálne lupiny, takže nedá sa mi plnohodnotne recenzovať. Balenie mi vystačilo na 3 umytia. Samozrejme pri každom umytí som si umyla vlasy dvakrát. Čo môžem ale povedať je to, že mi stav pokožky a celkovo vlasov nezhoršil a vlasy mi voňali celý jeden deň. Škoda, že tie vlasy sú také vyberavé...

Fleur de Santé Radiant Blush Soft Peach - lícenka (tak sa tomu po slovensky nadáva, že? :-D) sa mi páči. Odtieňovo mi to naozaj sadlo. Na čo si musím ale zvyknúť, je jej výborná pigmentácia. Musím si dávať sakra pozor, aby som to s ňou pri prvom nanesení neprehnala. Takže nie je to taká lícenka, ktorú môžte vrstviť podľa vášho vkusu. 
Nepráši nijak extrémne, výdrž je vcelku fajn, ale celý deň mi nevydrží. :-(


Kozmetická taštička od Fleur de Santé - tak toto mi spravilo naozaj veľkú radosť. Je super veľká, páči sa mi a vyzerá byť kvalitná. Zajtra idem na víkend preč a hádajte, do čoho si idem baliť kozmetiku :-) 


Celkovo tento Ladybox hodnotím naozaj veľmi kladne, ani to, že som dostala 3 telové mlieka mi nevadí. Aspoň ma to núti na ne po sprchovaní nezabudnúť. No ale keby mám dostať tri šampóny, tak to by som nebola nadšená :-D


3 komentáre:

  1. Souhlasím, tenhle boxík se povedl :-)
    A s těmi bílými věcičkami máš pravdu. Ty tam byly opravdu k ničemu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Heidi, taky jsem jeho majitelkou a až na pár věcí všechno používám. Prosincový LB je v sáčku a taky vypadá moc zajímavě, i když jsem ho tentokrát neobjednala. Ale je to skvělá tajemná kosmetická hra ;).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ale aspon mozes takto oneskorene zhodnotit s cim sa s predoslymi recenzentkami zhodnujes a s cim nie, to ma tiez vyhodu:)

    OdpovedaťOdstrániť