nedeľa 7. októbra 2012

Olay Daily Sensitive UV Cream

V tomto príspevku by som sa chcela venovať dennému krému od značky Olay. Už je dávno minutý a veľmi banujem, že som si ho opäť nekúpila. Keď sa mi minul, tak som nemala moc zbytočných peniažkov, tak som schytila jeden krém od Oriflame, ktorý mi ležal doma a to som nemala robiť! Ale o tom niekedy inokedy




Balenie - v plastovom kelímku, ale páči sa mi. Možno vďaka tomu čiernemu vrchnáku to celé pôsobí luxusnejšie :-D


Autentické fotky som fotila už keď bol krém skoro minutý, tak sa ospravedlňujem.
Krém je vhodný pre citlivú až suchú pleť. Ja mám skôr zmiešaný typ pleti, ale sem tam sa mi objavia suché miesta (hlavne kvôli tomu, že málo pijem - hneď sa mi to ukáže na pokožke, moja chyba :-( viem). Síce je určený pre suchú pleť, ale tento krém nie je vôbec mastný. Konzistencia je veľmi jemná, príjemná. Vôbec nebol problém s rozotieraním a ani so vsiaknutím sa do pokožky.



Vôňa nebola ničím špecifická, proste príjemný vôňa krému.  Okrem toho, že krém obsahuje rôzne vitamíny, tak obsahuje aj UV 15, čo sa vždy hodí nie? Síce leto je už fuč,ale zimné lyžovačky plné slnka sa blížia.(Ok ok, zimu radšej ešte nepripomínať:-)))

Úprimne, žiadne negatíva tohto krému ma nenapadajú. Cenovo sa pohybuje okolo 5-6€. Pre niekoho moc, pre niekoho pohodička. Zohnať sa dá v DM drogérii.

Ja som človek, čo veľmi rád skúša, tak uvidím,či ho kúpim znova. Ale určite bude mojou rezervou, že keď nebudem mať žiaden vysnený denný krém, tak určite siahnem po tomto. Naozaj veľmi odporúčam!

1 komentár: